Impressie

Hier krijg je een indruk van wat er allemaal mogelijk is bij ReVisie. En hoe jongeren, ouders en andere betrokkenen het hebben ervaren. We zijn aan deze pagina aan het werken, er komen snel nog meer impressies bij!

Tuinieren in de zon...

Wist je dat je uit de moestuintjes van Albert Heijn een kas vol zonnebloemen kunt kweken? Amber vindt het fijn om buiten te zijn, in de rust van de natuur. We plukken appels, kweken zonnebloemen. Amber ervaart dat de rust haar goed doet. En ondertussen hebben we ook goede gesprekken... soms na een potje speedmintonnen op het grote veld, even languit in het gras.

Daar zit muziek in!

Serge houdt van muziek, hij wilde daarin werk vinden en zijn beatbox-kwaliteiten ontwikkelen. Dus zijn we bijvoorbeeld naar muziekwinkels geweest en Serge heeft zelfs opgetreden met een improvisatieband tijdens een klein festival in Utrecht. Luister hier naar de improvisatie met muziekdocent Freek Zwanenberg:

Serge en Freek Freestyle Jam - Freek Zwanenberg

Together – Expositie 2017

Vanuit de behoefte om met creativiteit bezig te zijn en samen dingen te doen, ontstond het project ‘Together’. Voor dit project zijn we bijvoorbeeld met degenen die het leuk vonden gaan fotograferen op allerlei plekken. De jongeren exposeerden hun fotografie, houtbewerking en andere kunst van 3 tot 30 mei 2017 in het Huis van de Stad, het gemeentehuis van Gouda. Gaaf was dat!